pondělí 22. února 2016

Pletený roláček , souprava šály s čepicí a letní čelenka

Leden uběhl jako voda, žádné zimy  si děti moc neužily. Nebylo kde sáňkovat,bobovat a když se chtělo lyžovat na horách trochu sněhu napadlo.

Únor moje vnoučátka postihla chřipková epidemie. Protože syn se snachou chodí do práce, snažila jsem se jim pomoci s hlídáním a tak jsem vnučku Klárku ,která měla stále teploty , málo jedla zkusila hlídat u nich doma. Nakonec jsem se rozhodla vzít jí k nám na vesnici.Byla u nás 14 dní, pomalu se zotavovala a bylo jí fajn.Začala pěkně jíst a užívat si i volné chvilky venku,když zasvítilo sluníčko.

Na pár dní přivezli rodiče i jejího brášku Tomáška, který měl jarní prázdniny.

Nezbylo mi tedy moc času na háčkování a pletení. Tak se snažím vše dohnat.

Trochu se zpožděním jsem upletla melírovaný rolák pro Michalky dceru a dále šálku a čepičku. Nakonec jsem k tomu ještě uháčkovala letní čelenku pro chladnější dny.

A de je moje dílo, snad se vydařilo :)



Žádné komentáře:

Okomentovat