čtvrtek 20. listopadu 2014

HÁČKOVANÉ VÁNOČNÍ OZDOBY

Hezký večer,

Po týdnu jsem konečně dokončila háčkované ozdobičky. Háčkované ozdoby mám velmi oblíbené a každoročně zdobí náš vánoční stromek.

Jsou zhotoveny z příze Sněhurka nyní v barvách převážně růžové a žluté.

Najdete zde háčkované  andílky, vločky, zvonečky, hvězdy, šišky, rybičky, stromečky, srdíčka.
Inspirovala jsem se z internetu, některé jsou můj vlastní nápad. Pokud by byl zájem, určitě bych návod dala dohromady, sepsala a vložila.

Některé ozdoby jsou ozdobeny mašličkou.














Na posledním obrázku najdete rampouchy, které rovněž vypadají na stromečku pěkně.

Další ozdobou jsou sněhuláčci :


Ještě se v nejbližší době chystám na většího andílka, kterého vložím i s návodem.


Mějte se pěkně
Zdenka

3 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. na vločky najdete popisy na googlu, šišku jsem zhotovovala podle toho jak mi to vyšlo z řet.ok jsem dělala obloučky. Moc se tedy omlouvám.Tyto stránky mi jdou špatně otevřít, můžete se podívat na nové, , teprve je ve stádiu zhotovování, zde je odkaz -http://cms.tvorim-jehlice-a-hacek.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat