čtvrtek 18. prosince 2014

VÁNOČNÍ PEČENÍ U NÁS

          Dobrý večer milé blogerky, určitě už se blížíte ke konci s pečením vánočního cukroví. Některé už máte i dárky zabalené. Mně to teprve čeká. Musela jsem na chvilku odložit háček a jehlice a pustit e taky do výzdoby a pečení cukroví. Tento týden jsem dopekla s dcerou vánoční cukroví, u některého jsme si trochu pohrály se zdobením :), moc nás to bavilo, zasmály jsme se u toho a i sklenku vína daly.

          Upekly jsme asi 22 druhů a řekly jsme si,že už by to mohlo stačit.

           Na zkoušku jsem upekla pak sama i tvarohovou štolu a protože byla výborná, tak upeču tento víkend další. Recept není můj, našla jsem ho na facebooku v jedné skupince.

           Pokud by se Vám některé cukroví líbilo, zhotovím zde stránku, kam vložím postupně i receptíky.














Žádné komentáře:

Okomentovat